Jeśli chcesz zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższymi punktami.
Jest to bardzo proste i nie trzeba wypełniać żadnych dokumentów.
1. Aby płatność została zwrócona, napisz numer zamówienia i numer konta bankowego na kartkę papieru. Możesz również skorzystać z poniższego formularza.
2. Umieść kartkę w pudełku z towarem i starannie go zapakuj.
3. Wyślij paczkę na adres: Tvrzenaskla.eu, Opavská 954/61, 747 21, Czechy
Okres odstąpienia od umowy trwa 14 dni kalendarzowych i rozpoczyna się następnego dnia kalendarzowego po odebraniu towaru przez konsumenta. Pieniądze zostaną zwrócone tak szybko, jak to możliwe. Nie później jednak niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
Wysyłaj paczki bez płatności za pobraniem. Przesyłki za pobraniem nie zostaną przyjęte!
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
-
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisami § 1837 czeskiego kodeksu cywilnego nie można odstąpić od umowy sprzedaży dotyczącej dostawy:
- towarów wykonanych na zamówienie kupującego lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb,
- towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia, a także towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi towarami,
- towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które ze względów ochrony zdrowia lub higieny nie nadają się do zwrotu po otwarciu przez kupującego, oraz
- nagrań dźwiękowych, wideo lub programów komputerowych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli kupujący je otworzył.
- Jeśli nie zachodzi przypadek opisany w artykule 1 warunków handlowych lub inny przypadek, w którym odstąpienie od umowy sprzedaży jest wyłączone, kupujący ma prawo, zgodnie z § 1829 ust. 1 i 2 czeskiego kodeksu cywilnego, odstąpić od umowy sprzedaży w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym kupujący lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik przejęła towar, lub:
- ostatnią część towaru, jeśli kupujący zamówił w ramach jednego zamówienia kilka części dostarczanych osobno,
- ostatnią pozycję lub część dostawy towarów składających się z kilku pozycji lub części, lub
- pierwszą dostawę towaru, jeśli w umowie uzgodniono regularną dostawę towaru przez określony czas.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży musi być przesłane sprzedawcy w terminie określonym w artykule 2 warunków handlowych. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do warunków handlowych. Odstąpienie można przesłać m.in. na adres siedziby sprzedawcy lub na adres e-mail sprzedawcy: info@momanio.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży umowa zostaje anulowana od samego początku. Kupujący jest zobowiązany bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy, zwrócić towar sprzedawcy, chyba że sprzedawca zaproponuje odebranie towaru osobiście. Termin ten uznaje się za dotrzymany, jeśli kupujący wyśle towar przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący ponosi koszty zwrotu towaru sprzedawcy, również w sytuacji, gdy towar ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony w zwykły sposób pocztą.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z art. 5.2 warunków handlowych sprzedawca zwróci kupującemu otrzymane środki w terminie czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy, w ten sam sposób, w jaki je otrzymał. Sprzedawca ma również prawo dokonać zwrotu płatności już w momencie zwrotu towaru przez kupującego lub w inny sposób, jeśli kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy kupującemu przed otrzymaniem towaru lub dowodu wysyłki towaru z powrotem, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca ma prawo jednostronnie potrącić swoje roszczenie dotyczące odszkodowania za uszkodzenie towaru z roszczeniem kupującego o zwrot ceny zakupu.
- W przypadkach, gdy kupujący zgodnie z § 1829 ust. 1 czeskiego kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy, sprzedawca również ma prawo odstąpić od umowy w dowolnym momencie przed przekazaniem towaru kupującemu. W takim przypadku sprzedawca zwróci kupującemu cenę zakupu bez zbędnej zwłoki, w formie bezgotówkowej na rachunek wskazany przez kupującego.
- Jeśli wraz z towarem kupujący otrzymał prezent, umowa darowizny między sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta z warunkiem rozwiązującym, że w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez kupującego umowa darowizny traci ważność, a kupujący jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy również otrzymany prezent
- Koszt zwrotu towaru zawsze ponosi kupujący.
Co powinienem zrobić, jeśli moja przesyłka jest opóźniona?
Jeśli przesyłka jest opóźniona poza oczekiwany czas dostawy, zaleca się śledzenie jej statusu za pomocą numeru przesyłki. Jeśli opóźnienie jest znaczne, najlepiej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta (info@momanio.pl).
Co powinienem zrobić, jeśli towary dotrą uszkodzone?
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, odbierz ją i natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Udzielimy ci dokładnych informacji na temat dalszego postępowania.
Co powinienem zrobić, jeśli chcę anulować zamówienie?
Kupujący może wycofać (anulować) swoje zamówienie w ciągu dwóch godzin od jego złożenia, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@momanio.pl. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni od anulowania. Gdy zamówienie jest gotowe do wysyłki, nie można go anulować.